torstai 19. maaliskuuta 2015

Mixed Media aukeama

Mä olen noita aiemmin tekemiäni aukeamia nimennyt Art Journaleiksi mutta taitavat ennemminkin olla Mixed mediaa kun se Journal- puoli puuttuu useimmista.
Eli jotain tekstiä pitäisi siis olla näissä.


Tämän aukeaman halusin tehdä ihan kokeilumielessä kun ihailen esim Birgit Koopsen:n tyyliä ja rohkeita värejä.
Mä haluaisin oppia sitä "heittäytymistä" kuten oon aiemminkin kertonut.
Taitaa olla viimeisimmässä blogikirjoituksessaan missä Birgit juuri kertoo kuinka vaikeata hänellekin on ollut tuo rohkea heittäytyminen.
Teksti+ kuvat löytyy täältä  KLIK

Tässä on kyllä monenlaista sekametelisoppaa käytetty.
Eli pohjalle Gessoa.
Sitten erilaisia väripintoja akryylimaaleilla.
Päälle ohut kerros taas Gessoa.
Sitten leimasin nuo kukat ja lehdet.
Kukat ja lehdet väritin vesiliukoisilla Neo Color- liiduilla..
Sitten vahvistin ja lisäsin taustan väripintoja Neo Coloreilla ja lopuksi tein noita valkoisia ja mustia tussikoristeita.

Oon ite tyytyväinen lopputulokseen vaikka alkuun näyttikin siltä ettei tästä mitään tule.


1 kommentti:

Hilkka kirjoitti...

Kantsii ollakin tyytyväinen, on tässä kyllä niin hienot kukkaset:-)