sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Monenlaista inspiraatiota

Viime aikoina on riittänyt inspiraatiota monenlaiseen paperiaskarteluun.



Aloitin tällä lintukortilla. Näin jossain kortin jossa oli käytetty leimattua, väritettyä ja irti leikattua lintukuvaa sekä monenlaista härpäkettä taustassa.
Pakkohan sellainen oli itsekin tehdä. ;)

Seuraavaksi:
"Pakko" oli jatkaa myös Liesbeth Fidderin kurssin innoittamalla tyylillä.
Tässä tausta on tehty ripottelemalla  värijauhetta ja suihkauttelemalla vettä päälle.
Unikot olen leimannut vanhalla puukantaleimasimella jota en ole tainnut koskaan vielä käyttää. Taustan leimasin on Liesbethin kurssilla ostamani tekstileimasin.
Alareunan siveltimet olen tehnyt pienellä sivellinleimasimella jota painelin paperille pari-kolme kertaan että sain koko alareunan täyteen.
Reunaan tein nuo koukerot pienillä leimasimilla jotka ovat osa isompaa leimasettiä.
Unikoiden kukat olen tehnyt niin että leimaamisen jälkeen poistin kukkien kohdalta taustavärin Kloritella ja väritin ne Inktense- värikynällä.



Ostin Leimailutaivaasta Paperinauhan tiskiltä Priman pakkauksen missä on isokokoisia, väritettyjä tageja.
Päälle liimasin vesiväripaperia jonka olin aiemmin värittänyt myös niillä jauheilla ja vedellä.
Iso, musta voikukan höytyväleimasin on myös Leimailutaivaasta ostettu Heidin Korttipajan myyntipisteestä.
Mustalla tussilla piirtelin noita kirjoituksen näköisiä juttuja.
Perhoset ovat Finnabairin leimasetistä.
Perhosen taustalla on pieniä jämäpapereita ja kartonkipaloja.


 Lopuksi innostuin tekemään taas ATC- kortteja.
Taustavärityksen olen tehnyt leimaväreillä, sitten leimausta viidellä eri leimasimella.
Kloritella olen taas poistanut taustaväriä mm silmistä.

Semmoista viikonloppuaskartelua tällä kertaa.

4 kommenttia:

Armiida kirjoitti...

Todella hienoja paperitöitä. Nuo atc-kortitkin niin upeita.

Selma kirjoitti...

Tuo lintutaulu on tosi ihana. Olen jossain tällaista ihastellut jo aiemminkin. Kaikkihan nämä ovat loistavaa työtä. ATC:t erityisen erityisiä :-)

Mirka kirjoitti...

Upeita! Erityisesti tuo lintu.

Fairytale kirjoitti...

Tosi ihania nää atc-kortit. Mä en oo vielä tehnyt kotona näitä Liesbethin opettami kerroskortteja, kun puuttuu vielä se klorite. Sitä pitäs mennä ostamaan. Vaikka mua alkaa kyl aika paljon heikottaa ja pyörryttää kun se on niin vahvan hajuista. Onkohan sitä olemassa hajuttomana.. Klemmarikellarin tilaus oli tullut eilen ärrälle, jossa on mm. sitä DI stainia jota pohjaan ensin laitettiin ja eilen tuli postissa noihin kerroskortteihin sopiva maski.