torstai 22. tammikuuta 2009

Lupaavalta näyttää

tällä hetkellä. Rakas tyttäreni Tiina loi minulle tämän blogisivun ja harjoittelimme eilen tämän käyttöä. Tiina vaan unohti, että minä olen tämmöinen keski-ikäinen eukko, joka ei nuorena ollut tietokonetta nähnytkään.
Siispä eilen kun harjoittelimme, Tiina neuvoi niin montaa asiaa yhtaikaa ja kovalla vauhdilla, että jossain vaiheessa mun järkeni ei enää riittänyt ja iski paniikkikohtaus ja hysteria.
Nyt hyvin nukutun yön jälkeen on uusi yritys.
Tinkumi kirjoitti mulle ohjeet ilmeisesti yöllä kirjalliseen muotoon, joka mulle on aina parempi tapa kuin puhutun ohjeen seuraaminen.
Ja kirjallisiin ohjeisiinhan voi taas aina palata kun muisti loppuu.

Siispä kiitän tytärtäni avusta ja ohjeista ja jatkan bloggaamista myöhemminkin. Tilu lilu

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Hyvin se menee, et vaan aina luota itseesi tarpeeksi. Aloitin ihan liian kaukaa itse pointista selittämisen. :)