sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Stadi Skräppi

Olin eilen Hesan Munkkiniemessä StadiSkräppi -tapaamisessa. Mä oon tosi surkea skräppääjä, mulla ei kertakaikkiaan ideat meinaa tulla päähän kun pitäisi tehdä skräppisivu, vai leiskako se on ammattikielellä :)
Into skräppäämiseen kyllä on kova. Mulla oli muutamia kännykkäkameralla otettuja kuvia mukana. Onneksi on kännykkä, jossa on kamera kun en yleensä raahaa kameraa mukanani ja usein huomaa monta kivaa kuvauskohdetta.
Ensimmäinen on otettu viime talvena kun olin tyttäreni kanssa Itäkeskuksessa shoppailemassa ja menimme ensin syömään ja nälkä oli hurja!



Toiset kuvat on otettu muutama päivä sitten läheisessä Ankkapuistossa, jossa vihreys lisääntyy päivä päivältä ja valkovuokkoja on metsä valkoisenaan.


Kiitos järjestäjille tosi mukavasta päivästä! Ja kiitos kaikille mukanaolijoille mukavasta seurasta! Tavataan taas!!

1 kommentti:

Riikka Kovasin kirjoitti...

Oli tosiaan kiva tavata! :)