lauantai 20. lokakuuta 2012

Seuraava joulukortti ja Geishakortti n:o 2

Michael Powell:n leimasimia on tullut muutamia myös Sinelliin, tosin jollain muulla nimellä mutta tyylistä ajattelin että varmaankin ovat hänen.




Tässä toinen Lili of the Valley:n Geishaleimasimista, jotka hiljattain tilasin. mun mielestä nää on tosi ihania! Taustapaperi on vissiin Magnolian. Oon säästänyt näitä papereita (mulla on näitä2 kpl) enkä ole oikein missään raaskinnut niitä käyttää mutta nyt oli pakko! Ovat kuin tehtyjä näiden Geishojen taustalle.
Tästäkin arkista jouduin leikkaamaan n sentin verran sivuilta pois kun paperiarkissa on ne perhanan ruskistetut reunat! Kortin tekijöille ovat hankalia kun kortin taustapaperissa on yksi sivu ruskea muut puhtaita. No tottakai nekin voisi ruskistaa mutta mulla ei edes oo samansävyistä ruskeaa väriä ja valmiit ruskistukset on jotenkin levähtäneitä, eivät siistejä.
No se siitä motkotuksesta!

1 kommentti:

Hilkka kirjoitti...

Oi miten ovat hienoja, varsinkin tuo geishatyttönen;-DD
Ai vasta nyt huomasit et olen tulos Riihimäel!!
Nährään sit siel ;-DD